Nyklippt!

....lockarna är borta :(

Jag har tänkt att klippa Alwin ett bra tag (6 mån) men jag har inte riktigt velat klippa bort bäbis-frisyren men nu är det gjort. De söta, underbara små lockarna är borta så nu väntar jag på att de nya ska växa ut! Alwin var hur duktig som helst hos frisören, han fick sitta i en av salongens bilar men efter halva klipptiden ville han inte sitta kvar men som tur är ville han bara provköra stolen brevid! Han blev inte ens arg när frisören tog fram trimmern.

Så här blev i alla fall resultatet

image159



Kommentarer
Postat av: Mormor

Vilken stor kille det blev när lockarna är borta ingen bebis längre!

Puss och kram mormor

2007-04-23 @ 21:39:01
Postat av: Mormor

Vad fin bloggen har blivit!


2007-04-23 @ 21:42:11
Postat av: Annika

Vad stor Alwin ser ut med den nya frisyren, och mycket mer lik sin mor!!

2007-04-23 @ 22:13:31
Postat av: Alwin

Äntligen slipper jag spraybalsam, curlcream och hårda tag med borsten, inte konstigt att jag var nöjd när vi var hos frisören!

Kram Alwin

2007-04-23 @ 22:15:46
Postat av: Cecilia

Kanske snart dax för Johan att klippa sig:) Hoppas allt är bra med er! Vet du om Marie ska till Trollhättan på Tjejkvällen? Det hade varit skönt att kunna samåka, jag funderar på att komma!
Kram Cecilia

2007-04-23 @ 22:17:31
Postat av: Anna

Underbar frilla! Jag gillar korthåriga pojkar! Snart kommer jag ner och pussar på dig och din mamma! /tant Anna

PS. Schysst ny lay out!

2007-04-24 @ 19:35:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Om

Min profilbild

Cecilia

På Bror & Syster hittar ni massvis av bilder på Alwin & Moa samt släkt och vänner. Då barnen inte kan skriva ännu är det deras mamma som står för författandet. Mamman är en tjej som bor i Landvetter tillsammans med mannen Staffan, Alwin och Moa. Välkommen att följa vår vardag!




RSS 2.0