Pappa=bus

I vanliga fall....

...men idag har grabbarna inte busat så mycket. Båda har haft hög feber så det har spenderat den mesta tiden i sängen. Själv har jag jobbat som en dåre för att hinna med allt inför morgondagen, vi får besök av 20 holländare som jag ska ta hand om! Så imorgon hoppas jag att både Alwin och Staffan mår bättre! Alwin har dessutom ögoninfektion så jag hoppas att han inte smittade Theo som var här och lekte igår. Det blev en utefika på uteplatsen för oss vuxna. Grabbarna valde att äta sandkaka i stället!

image198

Äpple på spett i form av skruvmejsel. Så praktiskt för en 1,5-åring att springa omkring med!

image199
......men roligt var det!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Om

Min profilbild

Cecilia

På Bror & Syster hittar ni massvis av bilder på Alwin & Moa samt släkt och vänner. Då barnen inte kan skriva ännu är det deras mamma som står för författandet. Mamman är en tjej som bor i Landvetter tillsammans med mannen Staffan, Alwin och Moa. Välkommen att följa vår vardag!




RSS 2.0