Sommar?

Vilken dag!
Packade i ordning för en pick-nick vid Kåsjön. Tog på stackars Alwin långbyxor och skor istället för shorts och sandaler, tyckte det var lite kallt i vinden! Badkläder hade jag inte en tanke på att ta med. Vid Kåsjön träffade vi Catrin med Victor, Maja, Melia och Mollie, Sandra och Theo och sen kom även Sandra och Cornelia eller Cormelia som både Theo och Alwin uttalade hennes namn. 
Med tanke på valet av kläder fick Alwin springa runt i t-shirt och barfota istället och bada vill han självklart göra. Melia och Theo gjorde honom sällskap och Alwin badade hela sig och ville inte komma upp ur vattnet. Själv nöjde jag mig med att doppa tårna i det 17-gradiga vattnet (kändes som 12).

Skulle vara skönt att vara ledig imorgon oxå:)

654321


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Om

Min profilbild

Cecilia

På Bror & Syster hittar ni massvis av bilder på Alwin & Moa samt släkt och vänner. Då barnen inte kan skriva ännu är det deras mamma som står för författandet. Mamman är en tjej som bor i Landvetter tillsammans med mannen Staffan, Alwin och Moa. Välkommen att följa vår vardag!




RSS 2.0