Bra start

Första veckan med Moa har varit lugn och det har gått bra här hemma. Hon har sovit bra på nätterna och bara ammat två gånger, morgontrött är hon oxå. Än så länge en lugn och snäll bäbis. Behagar inte gå upp för än vid 11-tiden så idag har Alwin och jag lekt hela morgonen. Alwin verkar vara ganska nöjd med den nya familjemedlemmen men är lite mera krävande än vanligt. Han har kommit på att både Staffan och jag är hemma när han är på dagis så idag fick han vara hemma.


MC-lunch om grabbarna får bestämma, jag erbjöd mig att steka blodpudding men blev nedröstad!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Om

Min profilbild

Cecilia

På Bror & Syster hittar ni massvis av bilder på Alwin & Moa samt släkt och vänner. Då barnen inte kan skriva ännu är det deras mamma som står för författandet. Mamman är en tjej som bor i Landvetter tillsammans med mannen Staffan, Alwin och Moa. Välkommen att följa vår vardag!




RSS 2.0