Fredags

Det var nog sista gången Moa fick vara med på lång-möten på jobbet. Gjorde ett tappert försök med att hålla i mötet samtidigt som Moa var med. Efter 10 minuter hade hon tröttnat och vi fick gå ifrån mötet och jag lyckades somna henne, sen hade jag en lugn timme då jag kunde fokusera på det jag skulle men sen vaknade hon och var hungrig. Så imorgon åker jag utan Moa till jobbet eftersom jag har ett likadant möte igen!
Vi jobbade bara halvdag så vi fick en skön eftermiddag hemma innan det var dax att hämta Alwin ifrån förskolan. Sandra, Theo och Ella kom förbi för en lekstund och fika innan maten, så härligt att kunna fika och ute medan de stora grabbarna lekte ute.


Alltid lika go och glad!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Om

Min profilbild

Cecilia

På Bror & Syster hittar ni massvis av bilder på Alwin & Moa samt släkt och vänner. Då barnen inte kan skriva ännu är det deras mamma som står för författandet. Mamman är en tjej som bor i Landvetter tillsammans med mannen Staffan, Alwin och Moa. Välkommen att följa vår vardag!




RSS 2.0