Fullt "hus"

Resekoordinatorn mamma bokar transporter i den lilla affären (shappet) längre ner på gatan. Thailändaren ser bekymrad ut och undrar hur många som bor hemma hos mamma och pappa. Som tur är det bara vi och mamma och pappa i detta hus. Tre hus bort bor sällskapet Dahlkvist/Sylvan, Anna, Niclas, Ester, Åsa och Jan-Erik. Två hus bort bor familjen Hofvander Rickard, Maria med barnen Gustav, Erik och Jesper. I området mitt emot vårt bor syster med familj! Så här finns det folk att umgås med! Jag försöker dela mig mellan familjen och vännerna så gott det går! Idag ska vi alla åka på strand-BBQ och ikväll blir det fest på området bredvid. Ser fram emot dagen!

GOTT NYTT ÅR TILL ER ALLA!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Om

Min profilbild

Cecilia

På Bror & Syster hittar ni massvis av bilder på Alwin & Moa samt släkt och vänner. Då barnen inte kan skriva ännu är det deras mamma som står för författandet. Mamman är en tjej som bor i Landvetter tillsammans med mannen Staffan, Alwin och Moa. Välkommen att följa vår vardag!




RSS 2.0