Sommar!

Hade funderingar på att sommarstänga bloggen men jag fick mig ett bloggryck istället. Det blev så lugnt och skönt här hemma när Staffan somnade alla barnen (Alwin, Ebba och Moa) inklusive sig själv.
Nu har vi semester/sommarlov här hemma och vi fick en skön start på semestern i helgen då vi var på Orust hos mamma och pappa. Hade en riktigt skön dag på sjön med krabbfiske, pick-nick, bad och sol. På kvällen när barnen hade somnat hos mamma och pappa smet Staffan och jag iväg till Skärhamn och lyxade till det på restaurang Haddocks. I igår var det kalas för Staffan och idag har jag bara varit hemma med barnen. Fick trevligt besök i eftermiddag under tiden STaffan golfade. Petra, Tobbe, Isak och Ella kom för att äta nygräddad blåbärspaj. Alwin, Moa och jag var ute i skogen tidigare idag och plockade de blåa bären.
På torsdag åker vi till Grebbestad över helgen och nästa vecka blir det Öland, så nu hoppas jag på regnfria dagar under 25 grader!  Nä, nu ska tvätten hängas och diskmaskinen tömmas innan jag får gå och lägga mig!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Om

Min profilbild

Cecilia

På Bror & Syster hittar ni massvis av bilder på Alwin & Moa samt släkt och vänner. Då barnen inte kan skriva ännu är det deras mamma som står för författandet. Mamman är en tjej som bor i Landvetter tillsammans med mannen Staffan, Alwin och Moa. Välkommen att följa vår vardag!




RSS 2.0