Dagens Moa

Igår var det simskolestart för Alwin och med tanke på vädret tog jag ledigt så dagen spenderades vid Landvettersjön tillsammans med syster med barn, mamma och pappa.

Efter en trevlig dag och eftermiddag blev det bara Moa och jag kvar på kvällen då de andra inklusive Alwin följde med till Svanesund. Jag klagar inte, vi hade en mysig kväll och när den lilla tjejen hade somnat fick altanen bli kontor.

Mannen är i Bryssel så i eftermiddag/kväll blir det bara Moa och jag igen!


På väg till förskolan med egenvalda kläder!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Om

Min profilbild

Cecilia

På Bror & Syster hittar ni massvis av bilder på Alwin & Moa samt släkt och vänner. Då barnen inte kan skriva ännu är det deras mamma som står för författandet. Mamman är en tjej som bor i Landvetter tillsammans med mannen Staffan, Alwin och Moa. Välkommen att följa vår vardag!




RSS 2.0