Julafton

Björlanda

När bilen var fullpackad med klappar åkte vi ut till Björlanda för att fira jul med mamma, pappa, Jeanette, Björn, Oskar och Erik. Efter massa mat och Kalle kom den läskiga tomten. Alwin ville inte alls hälsa på tomten och ville bara  vara i min famn.

Mat

Mat för 6 vuxna! Tror ni att det räckte?

Tomten

Hej tomten!

Alwin och jag

Man ser skräcken i Alwins ögon, tur att tomten inte stannade så länge. Gladare åt tomten var Erik men Oskar tror inte ett dugg på tomten. Det första han frågade var: Varför har du en kudde under magen?

Klappar

Julklapparna var roligare än tomten men inte Alwins utan Oskar och Eriks! Fast när Alwin fick syn på dammsugaren och soppborsen blev det full fart! Det var inte bara Alwin som fick en dammsugare, utan även Staffan och jag. Så nu ska vi väl kunna hålla dammråttorna borta!

Dammsugare

TACK FÖR ALLA FINA JULKLAPPAR!

Ost

När barnen somnat serverades det ost och vin, mums......den traditionen ska vi fortsätta med!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Om

Min profilbild

Cecilia

På Bror & Syster hittar ni massvis av bilder på Alwin & Moa samt släkt och vänner. Då barnen inte kan skriva ännu är det deras mamma som står för författandet. Mamman är en tjej som bor i Landvetter tillsammans med mannen Staffan, Alwin och Moa. Välkommen att följa vår vardag!




RSS 2.0