Fredagen den 6 oktober

Bad!
Idag var det utflykt med öppna förskolan. Turen gick till Lerums vattenpalats. Där har jag inte vart sen jag var 15 år men det såg likadant ut!

Alwin blev överlycklig när han såg bassängerna! Bada, äntligen...han har nog saknat baden sen i somras. Det blev några turer i stora rutchbanan men Alwin reagerade inte nämnvärt. Det är roligare med den lilla rutchbanan på öppna förskolan! Champagnepoolen var riktigt härlig, bubblor och varmt vatten. Där stormtrivdes Theo, Alwin och Hampus! Vi avslutade med ett dopp i lilla bässängen, även den varm och skön!

Efter dusch och ombyte fick grabbarna lunch i cafeét så där blev allt annat än lugnt!

Alwin slocknade på en gång i bilen och kom utsövt hem till mormor och morfar. Vi var ju bara tvungna att ses eftersom de åker till Barcelona i morgon och är borta en hel vecka! Så härligt, jag vill oxå följa med! Hos mormor och morfar övade Alwin verkligen på att gå. När morfar kom hem ifrån jobbet mötte Alwin honom gående!













Kommentarer
Postat av: Ella

Vilken liten sötnos. /Ella

2006-12-02 @ 07:22:22
URL: http://whattowear.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Om

Min profilbild

Cecilia

På Bror & Syster hittar ni massvis av bilder på Alwin & Moa samt släkt och vänner. Då barnen inte kan skriva ännu är det deras mamma som står för författandet. Mamman är en tjej som bor i Landvetter tillsammans med mannen Staffan, Alwin och Moa. Välkommen att följa vår vardag!




RSS 2.0