Tisdagstema, mitt sommarbord!

Hänger på Fabrikens tisdagstema denna vecka Sommarbord, här kommer min tolkning.

Rosa, rosa, rosa pryder hela hemmet både inne och ute. Inser att den tidigare favoritfärgen grön har fått konkurrens. För mig är båda färgerna sommar!

Ett fång rosor får alla att må bra, därtill min farmors fina klistallglas till likören som här ersatts av vatten, allt för en festligare vardag. Skål på fot ifrån min favoritloppis, Östhjälpen i Jonsered (Göteborg).

Kommer tillbaka med tisdagsteman till hösten då fabriken nu tar sommaruppehåll men jag jobbar och bloggar på ett tag till…..



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Om

Min profilbild

Cecilia

På Bror & Syster hittar ni massvis av bilder på Alwin & Moa samt släkt och vänner. Då barnen inte kan skriva ännu är det deras mamma som står för författandet. Mamman är en tjej som bor i Landvetter tillsammans med mannen Staffan, Alwin och Moa. Välkommen att följa vår vardag!




RSS 2.0