Pausa, blogga, pausa blogga

Bloggens vara eller inte vara! Jag kan inte riktigt bestämma mig för om jag ska fortsätta eller ta en paus ifrån bloggandet.

Detta har varit mitt egna "fotoalbum" under många år där bilder ligger i fokus. För några fotoalbum har jag inte lyckats få ornding på sedan det digitala fotandet kom in i mitt liv.

Jag har gjort ett par tappra försök med en för hög ambitionsnivå med att framkalla högar med kort som fortfarande är högar. Alwins fotoalbum sträcker sig till hans dop, så det återstår bara 84 månader att slutställa för att täcka in hans övriga 7 år. Nä, detta har jag tagit bort från "sakerjagbordegjortlistan". Så när barnen vill se på kort placerar jag de framför bloggen där de är väldokumenterade.

Jag funderar ett tag till och bjuder på några härliga vinterbilder ifrån min helg, träningsläger i Långberget. Härlig åkning som gav mersmak, blev 5 träningspass och 7 mil i spåren.


Kommentarer
Postat av: Sara

För min del får du gärna fortsätta, känns bra att vara lite uppdaterad när vi inte ses så ofta. Vilket vi i och för sig kanske kan försöka göra snart? Och så fina bilder! Kram

Svar: Vill verkligen ses! Höras på telen och bestämma någon.Kram
Cecilia

2013-01-17 @ 16:15:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Om

Min profilbild

Cecilia

På Bror & Syster hittar ni massvis av bilder på Alwin & Moa samt släkt och vänner. Då barnen inte kan skriva ännu är det deras mamma som står för författandet. Mamman är en tjej som bor i Landvetter tillsammans med mannen Staffan, Alwin och Moa. Välkommen att följa vår vardag!




RSS 2.0