Annat fokus

Bloggen är bortprioriterad, jobb i fokus och barnen såklart. Så mycket mera har jag inte orkat med. (Okej då något mera kanske, ett halvt Vasalopp inklusive en mysig vistelse i Sälen/Mora klämde jag in.)

Sedan början av februari har jag jobbat på Cowi Management som utbildare/projektplanerare. Och på denna korta tid har jag redan hållt ett par kursen och varit ute hos kunder och utbildat. Riktigt roligt än så länge. Idag är min arbetsplats köksbordet och jag ska förbereda en annan kurs som jag ska hålla på onsdag-torsdag.

Härligt att se att ni inte ger upp och fortsätter kika in här!
En vinterpromenad runt Delsjön


Kommentarer
Postat av: Sara

Så klart! Enda chansen att få reda på vad som händer... ;) Ska bli himla kul att ses på fredag! Törs man hoppas på att ni hinner med att ses en stund efter? Stor kram

Svar: Ser verkligen fram emot att se dig på scen igen! Jag har tid efteråt.Kram Cecilia
Cecilia

2013-03-12 @ 11:38:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Om

Min profilbild

Cecilia

På Bror & Syster hittar ni massvis av bilder på Alwin & Moa samt släkt och vänner. Då barnen inte kan skriva ännu är det deras mamma som står för författandet. Mamman är en tjej som bor i Landvetter tillsammans med mannen Staffan, Alwin och Moa. Välkommen att följa vår vardag!




RSS 2.0