Helgen

Alwin och jag var utslängda hemifrån i lördags så vi hade planerat att sova över i Björlanda men herrmiddagen blev middag med både barn och tjejer så det blev bara en sväng till Björlanda för att sen åka hem och umgås. Alwin somnade som en stock i bilen och jag kom hem lagom för att göra efterrätt! Till min hjälp hade jag Emila, vilken hjälp en 3,5-åring kan vara till skillnad mot Alwin!

image404

Igår var Alwin och jag och hälsade på hos mormor Karin och morfar Gunnar under tiden Staffan jobbade. Vi kom mitt i bullbaket så jag undrar hur dom bullarna blev!!!
På eftermiddagen hade vi planerat en sväng till Liseberg men både STaffan och jag passade på att vila när Alwin sov middag och sen var det ingen som hade lust länge, inte ens Alwin! Vi får väl se om det blir en tur till helgen eller om vi är mitt upp i packningen! Istället fick vi sällskap av Tobbe, Sandra och Theo, mysigt och en alldeles lagom aktivitet!

image405
Theo leker i lugn och ro tills.......

image406
Alwin (Karlsson på taket, ser ni inte likheten?) kommer och ska ha just skruvdragaren!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Om

Min profilbild

Cecilia

På Bror & Syster hittar ni massvis av bilder på Alwin & Moa samt släkt och vänner. Då barnen inte kan skriva ännu är det deras mamma som står för författandet. Mamman är en tjej som bor i Landvetter tillsammans med mannen Staffan, Alwin och Moa. Välkommen att följa vår vardag!




RSS 2.0