Måndag

image408
Alwin är lika glad som vanligt när vi hämtar honom på dagis, värre är det på måndag morgon, då är Alwin alltid trött och grinig. Så jag funderar på att börja senare på måndagar så att Alwin kan få sova ut...men det får bli nästa år.
Idag hämtade jag i alla fall en glad och pigg kille som inte alls vill åka hem. Det första han sa när vi satte oss i bilen var betala mamma mat men det blev ingen handling idag utan istället åkte vi hem. För en gång skull var jag duktig och lekte med Alwin, tycker det är så tråkigt, tycker mera om att pyssla, måla eller baka men att bara sitta på golvet och leka Alwins fantasilekar är jag inte bra på!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Om

Min profilbild

Cecilia

På Bror & Syster hittar ni massvis av bilder på Alwin & Moa samt släkt och vänner. Då barnen inte kan skriva ännu är det deras mamma som står för författandet. Mamman är en tjej som bor i Landvetter tillsammans med mannen Staffan, Alwin och Moa. Välkommen att följa vår vardag!




RSS 2.0