Kommentarer
Postat av: Anna

Cizzi, det ser ut som du köpt hippi-byxor med blommor och fransar. Oj, vad jag skrattade innan jag fattade att det va en sarong. Thai-fashion, redan?! Hahahaha... Snart kommer jag och gör dig sällis. Längtar. KRAM

2009-12-26 @ 18:56:52
Postat av: Stina

God Jul!



HIttade er blogg när jag letade efter information om Ban Phe. Fin sida.

Har ni eget hus i Ban Phe?



Välkommen in på vår sida.

//Stina

2009-12-26 @ 22:25:18
URL: http://www.swe-thaiparadise.blogspot.com
Postat av: Anonym

SAKNAR ER!

2009-12-28 @ 13:23:53
Postat av: Hanna

Det där ser inte så dumt ut!! =) Ni verkar ha det gott... ska bli kul att få höra om eran semster när ni kommit hem! =)

2009-12-28 @ 23:22:58
Postat av: Carro

Vilka underbara bilder! Ni ser ut att trivas mer än bra! Bli inte för hemma där borta..... Vi hörs när hemma tills dess följer jag era underbara bilder som definitvt bringar ljus i vintermörkret.. och 20 minus är det här i sthlm kan jag meddela.. Puss o kram! Carolina

2010-01-06 @ 21:17:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Om

Min profilbild

Cecilia

På Bror & Syster hittar ni massvis av bilder på Alwin & Moa samt släkt och vänner. Då barnen inte kan skriva ännu är det deras mamma som står för författandet. Mamman är en tjej som bor i Landvetter tillsammans med mannen Staffan, Alwin och Moa. Välkommen att följa vår vardag!




RSS 2.0